Vážení zákazníci,
pro urychlení případného reklamačního procesu a zjednodušení komunikace v souvislosti s reklamacemi kuchyňských dvířek vás prosíme o pořízení fotografií konkrétní vady nebo poškození a jejich zaslání na naše obchodní oddělení.
Zároveň vám nabízíme Vratku k reklamaci – zde ke stažení. Jejím vyplněním a přiložením k vraceným reklamovaným dvířkům výrazně napomůžete zajištění snadné identifikace vrácených dvířek, a tím pádem i rychlému vystavení dobropisu (v případě oprávněné reklamace).
Upozornění: Vratka k reklamaci slouží jako písemný podklad k podání reklamace pouze v tom případě, pokud ji zašlete na obchodní oddělení a kopii přiložíte k vraceným dvířkům.
Pokud při reklamaci nepoužíváte tuto Vratku, reklamujte, prosím, stejným způsobem jako dosud - písemně na obchodní oddělení.
Děkujeme. Obchodní oddělení GRENA, a.s.